Fredrika

9 september 2017 - Fredrika, Zweden

Aangekomen in Zweden wel even wennen rond de 10 graden en miezer regen
Heb mijn eerste boodschappen gedaan en bij het huis aangekomen eerst zien dat ik de kachel aan de praat krijg .
Eerste dag weer regen toch maar aan de gang grasmaaien en de tuin opruimen en naar het dorp gefietst om een visvergunning te halen
Vandaag ook weer in de tuin opruimen hele stukken eerst met de zeis maaien daarna met de grasmaaier ook nog even wezen vissen na 40 min lopen door het bos eindelijk daar uurtje gevist en weer naar huis.
Inmiddels hele tuin gemaaid en opgeruimd klaar voor de winter .
Daarna buiten boven het vuur koken .
Nu lekker bij de kachel morgen bessen plukken
Hopelijk volgen de foto's snel
Groetjes uit fredrika

1. Diana:
    10 september 2017
    Hoi Hendrik,

Wat goed om te horen dat je lekker bezig bent daar en je je draai zoekt inzo een totaal ander land. Wens je alle goeds en liefde en kracht toe. T zal in het begin best wel wat lastig zijn zo zonder ons. Maar weet wij missen jou ook wel, het is hier ook wel wennen nu je daar bent. Maar t gaat je goed. Groetjes diana
  2. Bert:
    13 september 2017
    Bert
    13 september 2017
    Hoi Hendrik
    Goed om te horen dat je er goed bent aangekomen ,en al lekker aan de gang bent ,ook al vis gevangen of bijten ze niet.
    Afgelopen zaterdag je bijen nagekeken helaas geen pershoning allen onderin zat honing , zijn nu begonnen met opvoeren en dan winterklaar maken . Geef je vader wel een paar potjes van mij kan hij het toch nog proeven.
    Heb je je jachtvergunning ook al aangevraagd .Vandaag de eerste herfststorm dus ook hier regen en veel wind .Kijk uit naar je volgende bericht en misschien wat foto's van je woning en omgeving.