De natuur

28 september 2017 - Fredrika, Zweden

De natuur is hier overweldigend je kunt hier lopen en fietsen zover je wilt en dan nog verder.
De omgeving heeft vele meren omringd door de uitgestrekte bossen veel naaldbomen maar ook veel berken en andere loofbomen bosbessen en vossebessen zoveel je wilt mierenhopen groter dan mij regen maar ook zon vogels beren vossen eekhoorns en elanden en meer nu in de herfst is het prachtig vol met verschillende kleuren hoe zou het zijn als de bomen straks kaal zijn de meren bevroren en alles onder één dik pak sneeuw .
Het nadeel van fietsen is dat je elke berg die je af fiets op de terugweg ook weer op moet .

1. Ruud noverraz:
    28 september 2017
    goed bezig hendrik, ik wil je al twee dagen bellen, maar de dame in kwestie laat weten dat je niet bereikbaar bent, klopt dat, gr ruud
  2. Anita:
    28 september 2017
    Jouw conditie is vast veel beter geworden sinds je daar bent. Al dat wandelen en fietsen. Maar wel een mooie manier om Fredrika en omgeving te ontdekken.
  3. Wil:
    29 september 2017
    Wat een prachtige kleuren en dan die eland. Hoever zitten je buren bij je vandaan het lijkt een erg stil gebied. Geniet nu nog van het fietsen want straks met de sneeuw zal dat niet lukken. Groetjes Wil
  4. J@cco:
    Ha Hendrik,
    Heel mooi, zo dat landschap daarzo,

En al wat kunnen stro... uhm ik bedoel al wat kunnen vangen daarzo naast vis:P

Hmm winter brrr... ben benieuwt wat de temperaturen je daar gaat meemaken haha daar gaan we vast nog meer over horen (Y)
  5. H.Wijngaards.:
    hallo Hendrik.
    Heb je al een zalm gevangen?
    ik hoorde van je moeder dat je daar mee bezig was.
    nou jongen veel plezier daar en ik hoor nog van je.
    Gr: ome Henk.
  6. Els Hoksberg:
    Hallo Hendrik,
    Mooi verhaal weer. Je kunt iig goed reclame maken.
    Zou er zo heen willen.
    Hartelijke groet, Els
  7. Wilma:
    12 oktober 2017
    Hey Hendrik,
    Leuk je verhaal te lezen, en ik snap nu wel waarom je daar zo graag heen wilde.
    Wauw, wat een mooie natuur!!
    Geniet ervan!
    Groetjes Wilma