Thuis is waar je hart is !

18 oktober 2017 - Fredrika, Zweden

Zoals de titel het zegt.

Geweldig land hier ruimte rust vrijheid veel natuur heb nog geen vliegtuigen in de lucht gezien. Ben hier veel aan het vissen vaak ver van de bewoonde wereld geheel op me eigen aangewezen heerlijk maar eerlijkheid duurt het langst heb ik van huis uit geleerd.
Al die rust en ruimte en natuur kan niet op tegen de mensen die je achter laat.
Dat zet je aan het denken of je nu wil of niet vooral als je daar de tijd voor heb .
De verjaardagen die je mis de taal die je sprak de taal die je probeert te leren leer
Jezelf kennen en meng dat met heimwee dan krijg je hoe ik er nu over denk .
Jullie voelen het vast wel aankomen ik mis jullie en Nederland had het nog niet zo slecht en
Daarom kijk ik er weer naar uit om weer naar huis te gaan en jullie weer te zien .
Ja klopt ben nog niet zo lang hier maar geloof mij heb meer dan genoeg tijd gehad om na te denken over hoe en wat . Vond de reacties erg fijn op mijn blog maar gaf me ook meer te denken . Jullie zijn die mensen die ik mis en dan zijn er nog een paar !
Hoop dit jaar nog terug te komen en vele van jullie weer te zien en te mogen begroeten .
Heb er zeker geen spijt van heb veel geleerd en ervaring opgedaan hoef me niet af te vragen hoe het geweest zou zijn hoeveel mensen gaan hun ( droom) achter aan .?
Zal hier ook wel wat mensen missen maar nooit zo veel als waar ik vandaan kom .
Iedereen voor zover alvast bedankt voor alle steun en al het andere .
Hoop jullie op de hoogte te houden.
Hendrik

1. Wil:
    18 oktober 2017
    Dat is een verrassing wel moeilijk om zo'n beslissing te nemen .Maar je hebt het wel gedaan. Als je terug bent moeten we met de bijen club een afspraak maken kunnen we foto's zien en alle ervaringen horen.
  2. HG Mastenbroek:
    18 oktober 2017
    Ja is goed idee lijkt me fijn
  3. Ronald:
    Topper
  4. Els Hoksberg:
    18 oktober 2017
    Hallo Hendrik, hier keek ik wel even van op. Het zal niet meevallen, zo een beslissing. Maar als het niet is zoals je hoopte of verwachtte. Dan is blijven tegen je zin het ook niet.
    En ...je bent wel gegaan. Hoeveel mensen zouden zoiets niet willen doen maar komen nooit van hun plek?
    Misschien tot gauw. Hartelijke groet, Els
  5. Ellen Visser:
    19 oktober 2017
    Wat een beslissing! Maar wel goed dat je de stap gewaagd hebt. Veel mensen praten vaak over zo'n stap maar nemen de beslissing niet. Jij hebt dit wel gedaan en bent het avontuur aangegaan. Mooie herinnering om op terug te kijken!
  6. Fam Boer:
    19 oktober 2017
    Wat een verrassing.....wel goed dat je de stap heb gezet en na heb kunnen denken!! Heel veel succes met afscheid nemen daar.
  7. J@CCO:
    20 oktober 2017
    Ha Hendrik,
    Toch weer een berg ervaring opgedaan, En je hebt het tenminste geprobeert heb je iedergeval geen vragen over wat als ik t toch gedaan had.
    Ben benieuwt wanneer je weer om de hoek komt kijken (Y)
  8. Eric:
    27 oktober 2017
    Enerzijds een verrassing, anderzijds ook niet vreemd en snap ik die beslissing heel goed.
    Een andere optie is om alle menssn die kant op te laten gaan 😉.
    Geniet er nog van zolang je daar bent!
  9. Wilma:
    27 oktober 2017
    Ha Hendrik,
    Mooi hoe je, je gevoel en belevenissen omschrijft.
    Oost..west.. thuis best;-)
    Dapper dat je zelf de beslissing hebt genomen!
    En heel goed dat je je hart blijft volgen.
    Je hebt veel gezien en geleerd, en er weer een mooie ervaring erbij! 😀
    Succes, en geniet nog van de rust en de natuur.
    Groetjes Wilma