Zwaar

18 september 2017 - Fredrika, Zweden

Vervelen hoef je je hier niet is altijd wel iets te doen en soms moet je gewoon zo ook vandaag ik had pellets besteld voor de pelletkachel en nu kwamen ze dan eindelijk . Eerst moest ik de boom voor aan de dam Bijenleien omdat anders de vrachtwagen er niet door kon toen had de man van de pellets de vracht met een kraan gelost en moest ik daarna alle 104 zakken a 16 kg snel versjouwen want het dreigde te gaan regenen dus ja dat is zwaar zoals de meeste dingen hier vooral als je alles alleen moet doen en. Het is niet om te klagen maar wel zwaar

1. Ronald:
    19 september 2017
    Je hebt er dus 2 x warmte van🙈☺️
  2. Maaike:
    19 september 2017
    Het ziet er wel mooi uit daar! Mooi meer om op uit te kijken!
  3. Gerard en Corine:
    20 september 2017
    Nou, dat is wel even aanpoten, zeg! Maar vervelen is ook niet goed. Nu lekker bij de kachel ervan genieten!! Dat heb je dubbel en dwars verdient.
    Enne: wat is dat voor een grote molshoop? Een mierennest toch niet?
  4. HG Mastenbroek:
    20 september 2017
    Ja hele grote mierennesten hier
  5. Marc:
    26 september 2017
    Ha, leuk dit blog Hendrik! Blijven we een beetje op de hoogte. Omgeving is mooi zie ik al op de foto's, en je -tijdelijk?- huis ook. Lekker vrij zo te zien.
    Op de voorgrond van de mierenhoop-foto zie ik vossenbessenstuikjes. Nog even en je kan plukken. Lekker bij wild (!) en veel vitamine C.
    Ik keek even naar de data van wanneer af je bent begonnen met de blog tot nu: 1e datum is 8 september. Slechts 18 dagen geleden! Moet voor jou inmiddels heel veel langer lijken. Als ik zo zie wat je aan werk verzet hebt..
    Maar ook goed gegeten viel me op!
  6. Bert:
    11 oktober 2017
    Nou Hendrik ,je maakt het je makkelijk bijna de voorraad pellets binnen in de kamer , wat denk je 1 keer lopen is genoeg .Aan de foto`s te zien zit je er wel mooi ,lijkt me toch wel om eens aan te komen . Heb alles ook aan Gert laten zien ,ziet er goed uit zei hij en ruimte genoeg voor een bijenstal.